itmore 2017-09-26

Pierwsze na świecie oficjalne rozwiązanie udostępniania ekranu iOS

Zdalne wsparcie techniczne dla iPhonów i iPadów jest teraz łatwiejsze i skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Opinie użytkowników TeamViewer wyraźnie informują nas, że możliwość przeglądania zdalnych ekranów iPhonów i iPadów w czasie rzeczywistym jest niezbędne do zapewnienia wyjątkowego zdalnego wsparcia. Wraz z premierą iOS 11, TeamViewer jest pierwszym dostawcą, który opracował i wykorzystuje najnowsze dostępne w tym systemie funkcje.

Do czego wykorzystuje się udostępnianie ekranu iOS?

Użytkownicy iPhonów i iPadów często potrzebują wsparcia dla swoich urządzeń. Jednak zapewnienie wsparcia technicznego bez podglądu ekranu iOS może być trudne zarówno dla Ciebie, jak i użytkownika. Do tej pory nie można było udostępniać ekranu z urządzeń z iOS. Korzystając z TeamViewer, otrzymasz dostęp do pierwszego oficjalnego rozwiązania udostępniania ekranu dla iOS. Korzystając z TeamViewer, uzyskasz podgląd ekranu zdalnego urządzenia z iOS w czasie rzeczywistym z poziomu komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego, i bezproblemowo zintegrujesz wsparcie dla urządzeń iOS z procesami zdalnej pomocy technicznej. Zapewniając pomoc techniczną w sposób jednolity dla każdego urządzenia, platformy lub systemu operacyjnego, poprawisz skuteczność wsparcia technicznego, a tym samym znacznie poprawisz doświadczenie użytkownika końcowego.

Jak zacząć korzystać z udostępniania ekranu w iOS

TeamViewer jest pierwszym oficjalnym dostawcą usługi udostępniania ekranu dla iOS na świecie. Wiemy, jak ważne jest, aby użytkownicy mogli zapewnić wyjątkowo skuteczne zdalne wsparcie dla urządzeń z iOS. Do niedawna zdalne połączenia mogły udostępniać jedynie zrzuty ekranu. Gdy tylko iOS 11 umożliwił wykorzystanie udostępniania ekranu, zdecydowaliśmy się natychmiast zagwarantować dostępność tej nowej funkcjonalności naszym użytkownikom. Udostępnianie ekranu iOS działa bardzo podobnie do innych zdalnych połączeń mobilnych wykonywanych przy pomocy TeamViewer. Dzięki aplikacji TeamViewer QuickSupport dla iOS zainstalowanej na zdalnym urządzeniu wystarczy nacisnąć przycisk udostępniania ekranu i postępować zgodnie z instrukcjami. Czy chcesz ją osobiście wypróbować? Udostępnianie ekranu w iOS jest bezpłatne i dostępne do przetestowania dla wszystkich TeamViewer użytkowników do 31 października 2017 roku.

Back to top