Menu
en

Szybkie i proste przydzielanie zadań pracownikom

Przydzielanie zadań pracownikom jest niezwykle ważnym elementem pracy dla każdego kierownika zespołu. Trudno to sobie wyobrazić, ale w dzisiejszych rozwiniętych technologicznie czasach, na rynku wciąż funkcjonuje wiele firm, w których kierownicy delegują pracownikom zadania w tradycyjny sposób, jakim są zlecenia papierowe, ustne lub telefoniczne, czy też mailowe. 

Nie wiemy dlaczego tak się dzieje, skoro na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które umożliwiają przydzielanie zadań pracownikom w prosty sposób, co więcej, dają też możliwość monitorowania realizacji tych zadań w czasie rzeczywistym oraz ich rozliczania. Jest to istotna kwestia, zwłaszcza aktualnie, kiedy wiele osób pracuje zdalnie i trzeba mieć kontrolę nad rozproszonym zespołem. Jednym z takich systemów, który pomaga planować, organizować i monitorować pracę zespołu, jest Easy Redmine. Dzięki niemu, każdy szef sprawnie zaplanuje i przydzieli zadania swoim pracownikom.

Jak to się robi? Jak sprawnie planować i przydzielać pracę członkom zespołu?

W systemie Easy Redmine tworzenie i przypisywanie zadań jest proste i efektywne. Klikając przycisk Nowe Zadanie otwiera się okno zadania, które należy wypełnić, w większości za pomocą gotowych list wyboru.

screen tworzenie nowego zadania

Elementy nowego zadania dostępne w Easy Redmine:

  • Tytuł i opis zadania
  • Załączniki 
  • Projekt
  • Rejestrator 
  • Przypisana osoba 
  • Priorytet 
  • Status
  • Zadanie nadrzędne 
  • Data rozpoczęcia 
  • Termin realizacji
  • Szacowany czas 
  • Tagi 
  • Współpracownicy

Program jednym kliknięciem wyświetla gotowe zadanie, ze wszystkimi istotnymi parametrami i przydziela zadanie pracownikowi, który widzi je na swoim pulpicie. Rozpoczynając pracę nad tym zadaniem, jednym kliknięciem startujemy naliczanie czasu, możemy je pauzować lub zakończyć.

Rejestracja czasu pracy