Menu
en

Fönster

Aplikacja do obsługi firmowych zleceń, powstała w celu optymalizacji i digitalizacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

Zobacz case study
Rodzaj projektu
System wieloplatformowy
Data zakończenia
2019
Technologie
PHP (SYMFONY 4), JS, HTML, CSS

Klient

Szwedzka firma Gusten Persson zajmująca się renowacją drewnianych okien w starych kamiennicach

Wyzwania

System przede wszystkim miał usprawnić i zautomatyzować główne procesy działalności firmy, poprawić transparentność oferowanych usług oraz dostarczyć niezbędnych informacji dla klientów i administracji przedsiębiorstwa. W wyniku analizy został ustalony i usprawniony proces pracy przedsiębiorstwa, w którym miał wspomóc system informatyczny.
Podstawowym wyzwaniem stawianym systemowi była dostępność jego usług na wielu platformach oraz zróżnicowana funkcjonalność aplikacji w zależności od roli zalogowanego użytkownika. W efekcie powstały aplikacje, które składają się na jeden spójny system.

Rozwiązania

Dostarczone rozwiązanie składa się z aplikacji na urządzenia mobilne (z systemem Android i iOS), aplikacji webowej oraz interfejsu API, który umożliwia połączenie aplikacji w jeden niezawodny system. System umożliwia między innymi:
- prowadzenie ewidencji elementów z wykorzystaniem etykiet z kodami QR
- drukowanie z aplikacji mobilnej etykiet na przenośnych drukarkach Zebra
- dokumentację i kontrolę wykonywanych prac
- zatwierdzanie prac dodatkowych przez klienta
- dostarczenie informacji o projektach, statystyk i generowanie raportów

live

Podsumowanie

Aplikacja zastąpiła zlecenia papierowe, ułatwiła i zoptymalizowała pracę w firmie Gusten Persson, a tym samym zaoszczędziła sporo czasu i pieniędzy.

Powrót do strony głównej