Sebastian Barwikowski 2018-04-26

Easy Redmine – system zaprojektowany dla użytkowników

Easy Redmine to system do zarządzania projektami, który ułatwi codzienną pracę Tobie i Twojemu zespołowi. Niezależnie od rozmiaru przedsiębiorstwa w jakim pracujesz, bądź którym zarządzasz zawsze spotykasz się z tymi samymi problemami dotyczącymi organizacji działań, jakie są prowadzone w firmie. Dotyczy to zarówno planowania codziennych zadań dla pracowników, jak również zarządzania całymi projektami w dłuższym okresie czasu, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Złożoność wykonywanych operacji i mnogość narzędzi wspierających codzienną pracę to główny problem wielu firm.

Dlatego znaleźliśmy rozwiązanie, które sprawi, że zarządzanie projektami i zadaniami będzie przyjemniejsze, poprawi komunikację w firmie, zwiększy komfort użytkowników oraz zaoszczędzi ich czas. Aplikacja Easy Redmine skutecznie pomaga zoptymalizować codzienne obowiązki oraz czerpać radość z pracy.

 

Easy Redmine, system do zarządzania, zarządzanie projektami, rejestracja czasu pracy na zadaniach

 

Do czego można wykorzystać Easy Redmine?

  • Inicjowanie, planowanie oraz zarządzanie projektami.

  • Przydzielanie zadań pracownikom oraz planowanie obciążeń poszczególnych osób w firmie

  • Rejestrowanie czasu pracy poświęconego na realizację zadań

  • Monitorowanie budżetu projektu oraz postępów w realizacji prac

  • Zarządzanie portfolio projektów

  • Właściwy przepływ informacji w firmie

  • Szybkie i łatwe generowanie raportów dla kierownictwa oraz klientów

  • Tworzenie bazy wiedzy

 

Easy Redmine Ścieżka

 

Zalety aplikacji Easy Redmine:

  • Jedno narzędzie łączące różne aktywności w firmie

  • Duża elastyczność konfiguracji daje możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta oraz personalizacji systemu

  • Szerokie spektrum modułów pozwala na wykorzystanie systemu w różnego rodzaju firmach

  • Intuicyjna organizacja prac przy projektach

  • Różne możliwości prowadzenia projektów: Gannt, tablice kanbanowe, sprinty, WBS etc.

  • Dodatkowe funkcjonalności CRM oraz HelpDesk

  • Dwie wersje do wyboru: serwerowa oraz chmurowa

 

Easy Redmine Tablica kanbanowa zadania, taski, kontrola zadań

 

Problemy jakie z pewnością rozwiąże Easy Redmine:

  • Zarządzanie projektami i zadaniami

  • Planowanie prac i podejmowanie decyzji

  • Przepływ informacji wewnątrz firmy

  • Dostęp do wiedzy

  • Kontrola czasu pracy

  • Kontrola budżetów projektowych

  • Zarządzanie zespołem

  • Zarządzanie dokumentacją

 

easy redmine kontrola projektu, kontrola czasu pracy, planowanie projektu, kontrola budżetu

 

Easy Redmine doskonale sprawdza się w małych i średnich przedsiębiorstwach, usługowych, projektowych oraz produkcyjnych.

Easy Redmine jest idealny m. in. dla branży IT, dlatego sami na nim pracujemy.

Jako oficjalny partner Easy Redmine wykonamy analizę potrzeb Twojej firmy, zaproponujemy odpowiednią konfigurację oraz pomożemy przy wdrożeniu systemu.

Back to top