Easy Redmine oferuje wiele rozwiązań pozwalających rozwiązać codzienne problemy firmy i może być dostosowany do Twoich potrzeb, pomagając Ci zaoszczędzić czas i poprawić komunikację. Posiada nowoczesny wygląd, szablony projektów, dashboardy, wykresy i wiele innych funkcji, które będą napędzać Twoje projekty.
Wdrożenia Easy Redmine odbywają się stopniowo. Aplikacja posiada dużą ilość przydatnych modułów co umożliwia nam dostosowanie jej do potrzeb nawet najbardziej wymagającego klienta. Podstawą do tego jest analiza potrzeb w celu przeniesienia założeń do systemu.
Dzięki temu jesteśmy w stanie zadecydować jakie rozwiązanie jest dla Państwa najlepsze. System Easy Redmine oferuje dwa rozwiązania instalacyjne:
CHMUROWE
Wersja chmurowa pozwala nam na szybsze rozpoczęcie pracy, zdejmuje z nas obowiązki związane z administracją aplikacji, co więcej regularne wsparcie techniczne oraz aktualizację optymalizują naszą aplikację.
SERWEROWE
W przypadku wersji serwerowej mamy spore możliwości związane z tworzeniem wszelakich integracji z innymi aplikacjami jak również mamy pełną kontrolę nad danymi, które dodajemy do systemu.
Wraz z gotowością aplikacji do działania możemy dostosowywać ją wedle wcześniej przeprowadzonej analizy procesów wewnętrznych, stale współpracując i komunikując się z klientem, tak aby doprowadzić wspólnymi siłami do pełnego wdrożenia systemu Easy Redmine.
Ostatnim fragmentem wdrożenia jest szkolenie użytkowników końcowych z aplikacji Easy Redmine. Jest ono zwieńczeniem całej pracy wcześniej wykonanej w systemie. Przekazanie wiedzy dotyczącej funkcjonowania systemu oraz zaprezentowania przepływów informacji przeniesionych z analizy do aplikacji pozwoli w prosty sposób wytłumaczyć działanie aplikacji.
Korzyści
Uczestnicy szkolenia poznają i zrozumieją:
- Wygląd i obsługę narzędzia, dostępne opcje
- Podstawy konfiguracji personalnej
- Nomenklaturę narzędzia
- Jak identyfikować role i przypisywać do funkcji w zadaniu