Przydzielanie zadań pracownikom jest niezwykle ważnym elementem pracy dla każdego kierownika zespołu. Trudno to sobie wyobrazić, ale w dzisiejszych rozwiniętych technologicznie czasach, na rynku wciąż funkcjonuje wiele firm, w których kierownicy delegują pracownikom zadania w tradycyjny sposób, jakim są zlecenia papierowe, ustne lub telefoniczne, czy też mailowe.
Nie wiemy dlaczego tak się dzieje, skoro na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które umożliwiają przydzielanie zadań pracownikom w prosty sposób, co więcej, dają też możliwość monitorowania realizacji tych zadań w czasie rzeczywistym oraz ich rozliczania. Jest to istotna kwestia, zwłaszcza aktualnie, kiedy wiele osób pracuje zdalnie i trzeba mieć kontrolę nad rozproszonym zespołem. Jednym z takich systemów, który pomaga planować, organizować i monitorować pracę zespołu, jest Easy Redmine. Dzięki niemu, każdy szef sprawnie zaplanuje i przydzieli zadania swoim pracownikom.
Jak to się robi? Jak sprawnie planować i przydzielać pracę członkom zespołu?
W systemie Easy Redmine tworzenie i przypisywanie zadań jest proste i efektywne. Klikając przycisk Nowe Zadanie otwiera się okno zadania, które należy wypełnić, w większości za pomocą gotowych list wyboru.
Elementy nowego zadania dostępne w Easy Redmine:
Tytuł i opis zadania
Załączniki
Projekt
Rejestrator
Przypisana osoba
Priorytet
Status
Zadanie nadrzędne
Data rozpoczęcia
Termin realizacji
Szacowany czas
Tagi
Współpracownicy