Pakiet Help Desk w Easy Redmine zapewnia klientom wsparcie najwyższej jakości i zwiększa ich satysfakcję, składa się z dwóch modułów: Help Desk i Alerty
Zintegrowane rozwiązanie Help Desk systemu Easy Redmine zapewnia lepszą obsługę klienta i płynniejsze przetwarzanie zgłoszeń. Moduł umożliwia dwa podstawowe sposoby tworzenia ticketów – z e-maila lub z uproszczonego interfejsu użytkownika. Tickety są przechowywane w projektach, w których można zdefiniować parametry SLA oraz opłacone pakiety godzin, można przenieść niewykorzystane godziny na kolejny okres rozliczeniowy oraz łatwo generować raporty.
Kluczowe funkcje:
Tickety z e-maila lub prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika
Sortowanie ticketów w projekcie według klientów / produktów lub dowolnych innych parametrów
Zautomatyzowane powiadomienia e-mail dla klientów podczas przetwarzania ticketów
Parametry SLA – czas na odpowiedź, czas na rozwiązanie, właściwości, opłacone pakiety godzin
Raporty na projekt lub klienta + ogólne statystyki przetwarzania ticketów
Konfigurowalne statystyki Help Desk
Alerty – system wczesnego ostrzegania
Moduł Easy Redmine Alerts służy powiadomianiu użytkownika o aktualizacjach i zmianach, które jego dotyczą. Użytkownicy mogą definiować własne alerty i otrzymywać powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, gdy zdefioniowane warunki zostaną spełnione. Przykładowe alerty: mijający termin zakończenia, osiągnięcie kamienia milowego, niedotrzymanie parametrów SLA, przekroczenie budżetu, zaległe zadania itp.
Kluczowe funkcje:
Wysyłanie powiadomień e-mail do jednego lub więcej użytkowników
3 kategorie powiadomień: alarm/warning/notice
Konfiguracja warunków powiadamiania o zadaniach, projektach, kamieniach milowych
Konfiguracja czasu, w którym warunki powinny być spełnione
Pulpit nawigacyjny managera
Predefiniowany osobisty pulpit nawigacyjny dedykowany managerowi działu help desk ma na celu zapewnienie natychmiastowej, aktualnej i pełnej informacji na temat wydajności działu, aby właściwie zarządzać obsługą klienta.
Kluczowe funkcjonalności:
Frekwencja pracowników
Raporty czasowe zespołów
Statystyki help desk
Centrum kontroli help desk
Tablica kanbanowa help desk
Pulpit nawigacyjny pracownika
Predefiniowany osobisty pulpit nawigacyjny dedykowany pracownikowi działu help desk ma na celu zapewnienie właściwego działania i wydajności działu obsługi klienta.
Kluczowe funkcjonalności:
czas pracy pracownika
tablica kanbanowa z zadaniami
centrum kontroli help desk
kalendarz