Easy redmine
Jeden system — wiele możliwości


Wygodnie planuj pracę zespołu

Zarządzaj Bazą wiedzy

Zarządzaj zadaniami

Usprawniaj komunikację w zespole

System do zarządzania projektami i zadaniami
Easy Redmine to narzędzie do zarządzania pomagające zorganizować przepływ informacji, zapewnić terminowe wykonywanie zadań i odpowiednie rozplanowanie zasobów.
Nasz doświadczony zespół jest gotowy zbadać potrzeby Twojej firmy, zaproponować oraz wdrożyć rozwiązania podnoszące efektywność pracy oraz zaangażowanie Twojego zespołu.
Dobrze zorganizowana praca to klucz do większej efektywności. W Easy Redmine jest wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania projektami i zadaniami.
Dużo projektów i zadań? Miej kontrolę nad tym, co dzieje się w Twojej firmie.
Opłata jednorazowa lub miesięczny abonament. Do wyboru wersja serwerowa lub chmurowa.